Geldloos clubhuis

Betalen met je KNLTB-pas

Sinds April 2016 hebben wij een nieuw kassasysteem in het clubhuis. Reden hiervoor is dat we het als club niet meer verantwoord vinden om contant geld in het clubhuis te hebben en bardiensten makkelijker te maken.

Met de introductie van de nieuwe kassa introduceren wij vanaf nu een betaalsysteem via je KNLTB-pas of via je bankpas.
Afrekenen aan de bar kan vanaf April 2016 op twee manieren:
– Met je gewone PIN-pas
– Met de KNLTB-pas (met voldoende saldo)
– Uitzondering is de drankautomaat bij de zelfservice. Dat is nog met kasgeld. Ook de snoepzakjes voor de kinderen.


Het ‘opladen’ van de KNLTB-pas kan:

– Aan de bar met je eigen bank PIN-pas
– Thuis met iDEAL: hiervoor heb je een inlognaam en wachtwoord nodig (uitleg verderop in deze mail)

Meest gestelde vragen:

Hieronder vind je antwoord op de meeste vragen rondom de KNLTB-pas:

Hoe werkt betalen met de KNLTB-pas?
Voor de administratieve afhandeling heeft ’T Stort een overeenkomst gesloten met Le Credit Sportif. Zij zijn leverancier van ons kassasysteem in het clubhuis en beheren de BackOffice van de betaalfunctie van de KNLTB-pas.
De KNLTB-pas is een veelzijdig betaalmiddel dat het nodige gemak en voordeel oplevert. Met deze persoonlijke ledenkaart kun je bij ‘t Stort aan de bar afrekenen. Uiteraard wordt er vertrouwelijk omgegaan met je persoonsgegevens. Deze worden in geen geval aan anderen verstrekt.
Bij een KNLTB-pas betaling heb je geen pincode nodig. Om af te rekenen wordt de KNLTB-pas door de kaartlezer van de kassa gehaald, dat is alles.


Hoe activeer ik mijn KNLTB-pas?

‘t Stort heeft alle KNLTB-passen van onze leden geactiveerd. Je KNLTB-pas is gereed voor gebruik zodra er saldo op staat.

Wat moet ik doen als ik nog geen inloggegevens heb of deze kwijt ben?
Ga naar www.mijnlcs.nl en kies wachtwoord vergeten. Vul je e-mailadres in die bij de ledenadministratie bekend is en vervolgens worden je inloggegevens je toegestuurd.


Hoe kan ik saldo laden op mijn KNLTB-pas?

Dat kan via internet (iDEAL). In het eerste geval betaal je met je PIN-pas en wordt het bedrag direct op je KNLTB-pas gezet. Om je KNLTB-pas via internet op te laden ga je naar MijnLCS, ga naar het menu login en dan opladen KNLTB-pas. Om veiligheidsredenen heb je een loginnaam en wachtwoord nodig die je in een aparte mail ontvangt.


Kan ik met mijn KNLTB-pas ook ergens anders betalen?

Nee, met het tegoed op je KNLTB-pas kan alleen bij ‘t Stort worden afgerekend.


Hoe moet een bezoekend team of bezoeker bij ‘t Stort betalen?

Bezoekende teams ontvangen voor aanvang een “teampas” waarop een saldo is gecrediteerd. Tegen inlevering van een KNLTBpas als borg krijgen ze de “teampas” Na afloop van het toernooi of evenement kan het saldo van de pas via pinbetaling worden voldaan. En de pas als borg krijgt men  terug Contant geld wordt niet meer geaccepteerd. Bij iedere toernooi of evenementen zal dit op de uitnodiging worden vermeld. Bezoekers van ‘t Stort kunnen ook afrekenen met hun bankpas en via een pinbetaling de rekening voldoen.


Kan er saldo worden teruggestort of uitgekeerd?

Saldo dat op de KNLTB-pas staat kan niet worden teruggestort. Het saldo dat open staat aan het einde van het seizoen blijft wel staan tot het volgende seizoen.


Hoe weet ik wat mijn actuele saldo is?

Bij het afrekenen wordt het actuele saldo op het LCD-scherm aan de klantkant getoond. Je kunt ook om een bonnetje vragen. Op de bon staan de consumpties en het actuele saldo. Je kunt de bardienst ook vragen om op “Saldo” te drukken en de pas door de kassalezer te halen. Het saldo wordt dan getoond.
Een andere mogelijkheid is inloggen op www.lecredit.nl. Op deze site kan je je saldo en gebruikte consumpties inzien, gegevens wijzigen en je pas opwaarderen middels iDEAL.


Wat doe ik als ik het niet eens ben met een saldo-afboeking?

Het is mogelijk om een transactie te corrigeren. Dit kan alleen gebeuren door de penningmeester mail. Penningmeester@tvstort.nl.


Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?

Na inloggen op www.mijnlcs.nl kun je onder de menuoptie ‘Gebruikersgegevens’ je gegevens wijzigen.


Wat moet ik doen bij diefstal of vermissing en ben ik dan mijn saldo kwijt?

Blokkeer je KNLTB-pas zo snel mogelijk. Na inloggen op www.lecredit.nl kan je onder de menuoptie ‘Passen’ inzoomen op je pasnummer, en kun je de betreffende pas blokkeren. Het saldo blijft gewoon op de server staan maar snel blokkeren is wel van belang omdat de vinder misbruik zou kunnen maken van je KNLTB-pas.


Wat moet ik doen indien mijn KNLTB-pas niet werkt?

In dat geval stuur je een email naar penningmeester@tvstort.nl


Hoe kom ik aan een nieuwe KNLTB-pas?

Een nieuw pas kan aangevraagd worden bij ledenadministratie@tvstort.nl. Een nieuwe pas kost 10 euro. De nieuwe pas zal automatisch worden geactiveerd.


Wat gebeurt er bij beëindiging van mijn lidmaatschap?

Na beëindiging van je lidmaatschap verloopt het saldo op de KNLTB-pas.